Všimli jste si, když jste naposledy procházeli obchodním domem, že by Vás zaujala některá reklama? Čím myslíte, že to bylo? Dnešní marketingové metody běžné (statické) reklamy, jsou velice často neefektivní, nezábavné a postrádají kouzlo. Pokud se zabýváte PR či reklamou, určitě si článek přečtěte do konce a napište mi Váš názor.
Statická reklama je dnes všude, brzy ji asi budeme mít i v lednici. Určitě to sami znáte, všude, kam se jdete podívat vidíte plakáty, výlohy, billboardy a když přijdete domů, zapnete si televizi či počítač a každých pár minut vidíte další reklamy. Jdete vyzvednout poštu a v poštovní schránce na Vás čeká další vlna letáků a když máte konečně volno, zavolá Vám pracovník call centra a snaží se Vám vnutit nejnovější sadu ponožek, takže to raději ani nezvednete. Zeptejte se sami sebe “Kolik značek jste si reálně z těchto běžných (statických) sdělení zapamatovali?” Možná pár, a to na ně podnikatelé vynakládají neefektivně obrovské finance.
Proč tomu tak je? Těmito způsoby reklamy jsou zákazníci přehlceni. Letáky v poštovní schránce bez čtení vyhazují a když procházejí obchodním centrem, po ulici apod., nastaví si tunelové vidění. Nabídky z call center odmítají už při zvednutí telefonu nebo jej díky google upozornění “Podezření na spam” ani nezvedají. Reklamy na internetu a v televizi nesledují víc jak jedním okem či uchem, přepínají kanály, nebo je rovnou přeskakují. Na internetu spouštějí aplikace, které jim reklamy odstraní, zejména Adblocker. Pokud tento způsob reklamy zákazníka zaujme, jedná se především o předmět jeho zájmu, něco co hledal či něco nového, inovativního. Provedli jsme si sami průzkum a zjistili jsme, že zákazníci považují většinu reklam za obtěžující. Řešením výše tohoto problému je nová pohyblivá technologie na kterou zákazníci nemají vytvořený filtr – HOLOGRAMY. Pro originální reklamu využíváme holografické projektory promítající hologramy, tedy levitující 3D obrazy ve vzduchu, které nemají žádné viditelné ohraničení nespadají do filtru na reklamy zákazníků.
3D hologram či animace něco změní? Reklama, která zákazníky zaujme a baví.
Ano! Na ohraničené reklamní objekty (plakáty, billboardy, televize atd.) jsou již i Vaši zákazníci zvyklí, ale na audiovizuální prezentaci Vašeho zboží ve formě vznášejícího se hologramu ještě tento filtr nastaven nemají. Jelikož se jedná o novou reklamní technologii, bude Vaše reklama zákazníky konečně bavit a budou levitujícím objektem zaujati. Zvýšíte tím mnohem více šanci na to, že zákazník přijde blíž a Vaše zboží si koupí. Zákazníci pak sami přijdou do Vaší prodejny a budou hologram se zájmem sledovat, čímž jste dosáhli Vašeho cíle. Zákazník pak ve Vaší prodejně zůstane déle, prohlédne si více zboží, váš podnik se mu vryje do paměti, protože bude výjimečný.
Jak hologram funguje?
Technologie 3D hologramů pracuje s přirozenou nedokonalostí lidského oka. Rotující čepele holoprojektoru mění svoji barvu, čímž vytváření před projektorem iluzi 3D objektu. Zjistili jsme, že tato technologie má další efekt, než je pouhé přilákání zákazníků. Zákazníci získají při sledování hologramu výjimečný zážitek o který se chtějí podělit se svými přáteli, pořizují si fotografie a o hologramech se mezi sebou baví. Sami tak vytvářejí sekundární reklamu, která je více efektivní, jelikož zákazníci dají nejvíce na osobní doporučení svých přátel. V současné době se hologramové projekce využívají v zahraničí a nyní pronikají i do České republiky, což je pro inovativní podnikatele výhodou, jelikož mohou využít jedinečnosti tohoto zařízení dříve než konkurence. První hologramy již najdete v obchodech na Národní třídě v Praze či v nákupních centrech, např. v OC Vaňkovka v Brně či v OC Chodov v Praze.
Kam je hologram vhodný? Všude tam, kde chcete sdělit že jste inovativní a vystoupit z davu
Prezentujete zboží ve výloze, na bilboardech, letácích, plakátech či pořádáte eventy? Toto již dělá i Vaše konkurence. Zákazníci jsou však vybíraví a vrtošiví a dle našich průzkumů půjdou tak, kde je reklama baví a zaujme. Proto se také v dnešní době těší takové oblibě sociální sítě, které baví – Instagram a také reklamy, které se vryjí pod kůži originálním způsobem, např. Alza.cz. S těmito znalostmi, analýzami a monitorem zákaznického chování jsme schopni nastavit originální řešení i Vám!
Navštivte naše stránky www.hololo.cz a napište nám na info@hololo.cz nebo upcorpoffice@gmail.com.
Prohlédněte si také naši tvorbu na instagramu a facebooku hololo.cz 🙂