Jaká dostupná reklama Vás vytáhne z krize?

Zavřené obchody, snižování rozpočtů na reklamu a nutnost stále lákat zákazníky. Jak z toho ven?

Zeptali jsme se generálního ředitele marketingové agentury Hololo pana Mgr. Petra Ukleina

Coronavirová krize a současná opatření vlády způsobily vrásky na tváři nejednomu podnikateli. Finanční rezervy podniků se rychle zužují a pokud nedojde k rozvolnění opatření, mnohé podniky zkrachují, protože jim dojdou peníze a nenalákají zákazníky. Jak by se měly podniky zachovat, aby se dostaly z krize? 

Obchody prochází v současné době krizí a díky opatřením vlády zavírají, otevírají, zavírají a znova. Jak se k tomu staví zkušení podnikatelé?

Zkušení podnikatelé ví, že stávající situace je přechodná a využijí ji k náskoku před konkurencí, hlavně technologickému. Zbytek bude dále používat zastaralé způsoby reklamy s malou šancí se odlišit od konkurence či prorazit, což jsme pozorovali při prvním rozvolňování v červnu 2020. Firmy, které investují do marketingových inovací získávají náskok a přetahují zisky jiným, kteří zaspali. 

Kde ušetřit, abych přežil toto období a pak vyrazil vzhůru?! Mnoho firem je v tíživé situaci a nezbylo jim nic jiného než ponechat inovace na později. Do čeho myslíte, že je dobré vložit poslední peníze? 

Mnoho manažerů a podnikatelů se mylně domnívá, že reklama musí být za každou cenu drahá, ale není tomu tak u té inovativní. Doby, kdy bylo nutno na reklamu vynaložit stovky tisíc a modlit se, aby zafungovala, jsou pryč. Reklama se denně vyvíjí a dnes klientům doporučujeme mnohem efektivnější a levnější řešení – hologramy. 

Předpokládám, že máte na mysli holografické technologie. Můžete našim čtenářům upřesnit o co se jedná?

Hologramy mnoho z nás již vidělo v různých sci-fi filmech, málokdo však ví, že už je dokážeme udělat. Jedná se o vznášející se obraz prakticky čehokoli ve vysokém rozlišení bez jakéhokoli ohraničení. Jen si představte, že procházíte městem a najednou spatříte levitující zboží ve výloze. Neukazuje ho žádná televize, žádný stojan, je to perfektní iluze 3D zboží, za které by se nemusel stydět i nejlepší kouzelník. Je to podobné jako byste se se dívali na Hvězdné války, zprvu nebudete věřit svým očím, a to je to kouzlo, co přivábí davy. 

To, co popisujete, působí velice draze. Proč by firmy měly sáhnout k tomuto řešení? 

Paradoxně v porovnání s jinými druhy reklamy je hologram až několikanásobně levnější. Rozpočet na reklamu vychází od cca 8.000 Kč měsíčně a je tak dostupný prakticky pro každého. Chápu současnou obtížnou situaci na trhu, proto jsme začali nabízet hologramy na 1 týden zdarma aniž by se kdokoli k čemukoli zavázal. Snažíme se tak pomoci podnikatelům z krize. Náš AHA moment spočívá v pocitu zákazníka, který vyjde z domu a uvidí, že hologramy coby budoucnost jsou najednou v obchodech běžnou věcí. Naše hologramy navíc zákazníky pobaví, čímž odliší reklamu od jakékoli jiné. Nevím o ničem lepším, co bych dnes podnikatelům doporučil.

Máte dotazy na ředitele? Napište mu na info@hololo.cz či použijte formulář a sledujte nás na sociálních sítích pro zajímavé novinky a dobré nabídky 🙂

    Petr Uklein

    jednatel společnosti Up corp s.r.o